Hitta mig under dessa länkar!

vandra-gotland.se
Här kan du bl.a. hitta mina vandringsbeskrivningar.
Jag har gjort 14 olika från mina personliga favoritplatser runt om på Gotland. 
Att göra vandringar, gärna själv, eller med en bekant under tystnad, gör att du kan tillgodogöra dig naturens positiva krafter på bästa sätt. Jag rekommenderar det varmt. Utforska din omgivning eller kom till Gotland och ta vår natur till hjälp för att hitta lugnet inom dig själv, inspiration och nya krafter. 
På köpet får du se Gotlands härliga kulturlandskap med örter, insekter och fåglar efter årstid.
 
livscoach-gotland.se
Här hittar du info om min coaching som jag gärna utför med hjälp av naturen.
Här kan du också läsa om mina coachingvandringar och här hittar du min BLOGG som handlar om hur vi kan ta hjälp av naturen får att må som allra bäst.
 
Från januari 2020
Efter var 10:e person som skriver något i kommentarsfältet nedan om sin vandring med hjälp av mina vandringsbeskrivningar, lottar jag fram en vinnare till min t-shirt med texten "Vandra på Gotland".  
Så välkommen att skriva in ett minne från din gotlandsvandring!
 
 
| |
Upp